S安桑🇨🇳

☀️右爱好者!
非常杂食UwU
我推Daycare attendant、Gregory、Vanessa

蜜汁chell和g妈的stronger than you

自创辣鸡粤语歌词:

我叫雪儿 系为测试
我尽力逃离但系这实在是不容易
我仲可以做咩
跳来跳去做紧咁多测试
我的亲人们早已不见
人工智能相伴也许是好事
你永远不会将我追捕
光圈科技我总会逃离

所以尽情来 我唔怕更多测试
可爱的炮塔真系好容易
我先唔怕你的激光和沼泽
冇我老豆你又点会出现
精神毒气系对我冇用
你Di鬼话唔会使我动摇
我又点会输给你GlaDos
你只是一张大白脸

我的组成 系 Human——

结局就要来到
我将你核心焚烧
你讲你zu亲(噎到)
我先唔信你的掩饰
伦理好奇算数愤怒
成败就在这时刻
你嗰个么鬼烂炮
根本就系摆设

所以尽情来 毒气尽情释放
你应该知道 我唔当佢件事
运用传送门 逃脱一次又一次
不要小看人类的本事
销毁左四个 核心装置
天花板在破裂 就要将你毁灭
你就要成为一堆碎片
你睇我就要杀你一次

我的组成 系 Human——
我会杀你再一次
Human——
我会杀你再一次
Human——


uhh 这个chell好像黑了

评论

热度(15)